Laden...

Retourneren

Hoe werkt het retourproces?

  1. Voldoet het product aan de retourvoorwaarden? Ga dan naar stap 2.
  2. Meld het te retourneren product via de volgende link: Retourzending.
  3. Gebruik een stevige kartonnen verpakking om het product in te verpakken.
  4. Geef het pakket af bij een door u gewenste pakketdienst. Let op: de retourkosten zijn voor eigen rekening.

    Verzendadres:
    FysioSupplies BV
    T.a.v. Afdeling Retouren
    Sylviuslaan 9
    9728 NS Groningen

  5. Na goede ontvangst en positieve beoordeling door onze retourafdeling, ontvangt u binnen 5-10 werkdagen uw geld terug.

Veel gestelde vragen over retourneren:

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Binnen 14 dagen na ontvangst van het product kunt u een product retourneren. Het product dient in de originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) geretourneerd te worden. Als u producten terugstuurt die deels verbruikt, beschadigd of niet in originele verpakking zijn, kan het voorkomen dat u niet langer voor een vergoeding in aanmerking komt.

Wat moet ik doen om een product te retourneren of te ruilen?

Binnen 14 dagen na ontvangst kunt u een product retourneren. Klik hier om uw retour aan te melden.

Welke producten kan ik niet omruilen?

  1. Gebruikte of beschadigde producten.
  2. Producten die niet in originele verpakking zitten.
  3. Software waarvan de verzegeling is verbroken.

Hoe werkt terugbetaling?

Binnen 5-10 werkdagen na ontvangst en goedkeuring van het geretourneerde product storten we het aankoopbedrag terug op hetzelfde rekeningnummer als waarmee betaald is. Mocht het rekeningnummer onbekend zijn bij ons, dan nemen we contact met u op.

Kan ik mijn product ruilen voor een ander product?

Omruilen van een product is niet mogelijk. Wel kunt u het niet gewenste product retourneren en het gewenste product online bestellen.

Wat is de status van mijn retour?

Het kan voorkomen dat het geretourneerde product is aangekomen in ons magazijn volgens de track- en trace-informatie van de door u gekozen pakketdienst, maar dat u nog geen beoordeling heeft ontvangen. Het kan na binnenkomst tot 24 uur duren voordat we het retourproduct in behandeling nemen. Vervolgens gaan we ervoor zorgen dat u een gewenste oplossing krijgt. Ook hiervan houden we u per e-mail op de hoogte.

Wat moet ik doen als het product defect of beschadigd is afgeleverd?

Heeft u een product gekocht dat te snel kapot gaat? Dan is het product volgens de wet ondeugdelijk. Als dat zo is, heeft u recht op een nieuw product of een reparatie, neem hiervoor contact op met de klantenservice. Er zijn uitzonderingen, bepaalde producten hebben geen of een kortere garantie omdat het een outletproduct is. Als dit het geval is, wordt dit in de producttekst vermeld. Dit product kan dan ook niet geretourneerd worden.

Valt mijn defecte product onder de garantievoorwaarden?

Doorgaans bieden wij op alle producten twee jaar garantie op fabricagefouten. Het product zou namelijk bij normaal gebruik de eerste twee jaar niet stuk mogen gaan. Gebeurt dit toch, dan repareren of vervangen wij het product kosteloos. Voor sommige producten bieden we zelfs meer dan twee jaar garantie.

Is een product defect? Stuur ons dan een e-mail met daarin foto’s en een beschrijving van het defect.

Doet het probleem zich binnen de garantieperiode voor en gaat het om een fabricagefout? Dan is de reparatie volledig kosteloos. Is het defect door eigen schuld ontstaan, ook dan helpen we u graag met de reparatie.

Voorbeeldsituaties:
Geen kosten
Uw behandeltafel gaat ineens niet meer omhoog of omlaag terwijl u geen kortsluiting heeft gehad en de stekker er wel in zit. Dan is de kans groot dat het een fabricagefout en is reparatie en verzending compleet kosteloos.

Wel kosten
Gaat het kussen van uw behandeltafel kapot omdat u chemicaliën heeft gebruikt om het oppervlak schoon te maken? Dan is dit gebruikersschade. Hiervoor worden wel kosten in rekening gebracht. We kunnen helaas niet van tevoren aangeven hoe hoog deze kosten zullen zijn. We onderzoeken namelijk eerst het product, stellen een prijsopgave op en doen u een voorstel. Voordat wij aan de reparatie beginnen dient u uiteraard eerst akkoord te geven.

Waar kan ik de status van mijn terugbetaling vinden?

De status van de terugbetaling kunt u helaas niet checken. Maar we verzekeren u dat de betaling binnen 5-10 werkdagen na afhandeling van de retourzending is voldaan.

Ik heb geen terugbetaling ontvangen. Hoe kan dat?

Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op uw rekening staat. We betalen altijd 5-10 werkdagen na afhandeling van de retourzending. Staat het bedrag na 10 werkdagen nog niet op uw rekening? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik heb geen factuur ontvangen, waar kan ik deze alsnog opvragen?

In uw FysioSupplies-account kunt u uw factuur gemakkelijk downloaden.

Vlag van Francais (French)